Tuesday, July 7, 2009

MALAM DI BUKIT BINTANG...

ENJOY.........
Enjoy ni nama gelaran kumpulan yang main bende alah tu.... Ape ke name benda tu aku dah lupe... Sesape yang tau tolong bagitau aku... Bleh...???
Ok... Diorang ni selalu ada kat area bukit bintang... Kira ni tempat diorang cari makan laa...
Hari aku ambik gambar ni aku keje malam... Sebelum masuk keje aku melepakkan diri kat Bukit Bintang dengan wife aku, member aku & anak2nye... Tengah duk minum kat ape name kedai tu aku dah lupa, nampak satu group bawak mende2 alah tu tetibe duk tengah2 kaki lima... Pelik jugaklah kan... "macam pernah ku lihat mamat ni, tapi di mana yer...???" kataku dalam hati... Laaaa, rupanye member aku... Diorang ni memang selalu berkongsi kepandaian yang diorang ada pada orang ramai kat Bukit Bintang ni sambil2 menjual CD hasil daripada alunan bunyi-bunyian mende alah yang dorang mainkan tu...
Kamera yang berada di celah ketiakku tidak ku sia-siakan... Selepas telefon member ofis aku (reporter), aku pun dengan sukarela mengambil gambar diorang tengah perform dengan pelbagai gaya... Nampak aku pulak yang beria-ria perform daripada diorang... Apa tak nye, merangkak sana, merangkak sini, tergolek sana, tergolek sini, tertungging-tungging, terbalik-balik... Sampai orang ramai duk tepuk tangan lah tengok aku ambik gambar diorang... Hahahaaa... Malu pulak rasenyee..... Aaarrgghh...!!! Layanlah ape orang nak kata... Selesai sudah, esok terus keluar dalam Malay Mail column Daily After Midnight...

Model : Canon EOS 40D Date and Time : 2008:11:16 22:08:02
Exposure Time : 1/80 Sec Aperture : 1:4.0
Flash : Yes Zoom Length : 17 mm
Exposure Program : Manual ISO Speed : 1000
Shutter Speed : 1/60 Sec Aperture : 4
Exposure Bias : 0.000 Metering Mode : Center average

7 comments:

  1. photographer professional mar...
    kena perform sikit....hehe

    ReplyDelete
  2. dasat lah sampai tertonggeng tergolek laa ape laa.. hahaha
    demi kerje ke jang?? haha

    nway, den xtau la namo mendalah tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. Suzhen... i blom pro lagi laa... baru anak ayam yang baru nak belajar... hahhaaa...

    Mijaahh... itu baru tertonggeng tergolek... ado yang lai dasat cik mijaah tau... heheheeEee...

    ReplyDelete
  4. haha kaki atas kepala bawah ke?? uihhh dasat gile tu..

    tp kn klu u merangkak mesti cam aligator! hahaa

    ReplyDelete
  5. idok le gaye gitu miss izah... nanti darah turun ke pala plak nanti... tapi kalau terpaksa demi mendapatkan hasil yang gempak dan mantap buat jugek lah... hahhaaaa...

    mana ada.... macam cicak man ada laa... cukcukcukcukcukcukcuuUuukk....

    ReplyDelete
  6. tertonggang tonggang terkedek kedek terjelir jelir terjuntai juntai..haduyaiiiii....

    ReplyDelete
  7. assalammualaikum..
    saya terbaca blog awak, and saya rasa interesting sangat..
    boleh tak saya nak tahu bila selalunya ENJOY buat performance..
    boleh tak kalau saya nak contact dieorang?
    email saya mymont87@gmail.com

    ReplyDelete