Thursday, June 25, 2009

ANGKASAPURI

Time ni aku baru keje... Berbekalkan camera Canon EOS 20D, aku diberi tugas mengambil apa saja gambar yang boleh aku dapat dari dalam LRT... Aku park kereta aku kat KL Sentral... Aku pun memulakan pengembaraanku dengan LRT... Aku naik dari KL Sentral hingga ke Gombak, berpatah balik dari Gombak hingga ke Kelana Jaya dan balik semula ke KL Sentral... Banyak jugak gambar aku dapat... Yang susahnye, aku kena tau semua nama2 tempat ataupun bangunan pada gambar yang aku ambik tu... HuhuhuuUUu... Jenuh jugak laaa...


Model : Canon EOS 20D Date and Time : 2008:05:12 17:34:47
Exposure Time : 1/250 Sec Aperture : 1:10.0
Zoom Length : 40 mm Exposure Program :Normal
ISO Speed : 200 Shutter Speed : 1/125 Sec
Aperture : 8 Exposure Bias : 0.000
Metering Mode : Pattern Zoom Length : 40 mm

2 comments:

  1. xde keje eh??
    mmg tu mmg assg nk kene buat?? har har har

    ReplyDelete
  2. hahaaa... hahhaaa... apokobondo tu...??? hahahaaaa.... hahahaarrr....

    ReplyDelete