Thursday, June 25, 2009

PENGHUNI TETAP BATU CAVE

HuhuhuUUuu... Letih gile... Dah la panas terik time ni... Matahari terpacak atas kepala... Tapi nak buat macam mana, kerja... Masa ni hajat aku besar... Aku ingat nak buat gambar burung ni nampak lebih besar dari patung emas kat belakang tu.. Aku terpaksa merangkak slow2 nak rapat dengan burung ni supaya burung2 ni tak terbang... Yang lawaknye, aku dah membayangkan macam askar nak buat serang hendap... Orang kat situ mesti tengah pikir yang bukan2 tengok gelagat aku... Abaikan... Banyak kali jugak la cubaan aku nak merapatkan diri dengan burung spesis merpati ni... Demi kesabaran, aku berjaya... Walaupun tak dapat buat gambar yang dihajatkan, tapi aku berjaya jadikan burung2 ni lebih besar dari manusia... hahahaaa...


Model : Canon EOS 40D Date and Time : 2009:02:09 16:13:46
Exposure Time : 1/500 Sec Aperture : 1:9.0
Zoom Length : 17 mm Exposure Program :Manual
ISO Speed : 200 Shutter Speed : 1/500 Sec
Aperture : 8 Exposure Bias : 0.000
Metering Mode : Pattern Zoom Length : 17 mm

2 comments:

  1. ahha klu den ado maso tu den mest ckp dlm hati..
    'mamat mano laa tu.. sewel ko apo merangkak2 sengsorang atas lantai..' <-- ke ekau berduo? hihi

    xnmpk pn burung tu lg besau dr org keling tu.. adeh

    ReplyDelete
  2. hahahaaa.... nasib baik la ekau takdo hari tu... kalau tak dah tontu ekau dapat doso koring.... hahahahaa....

    ReplyDelete