Thursday, June 25, 2009

KEMERIAHAN MERDEKA 2008

Aku tak boleh ingat la kalau tengok gambar ni... Lawak je rasa... Ada dekat 2jam aku duk kat sini ambik gambar... Kira banyak angle la... Atas, bawah, kiri, kanan, tertonggeng, meniarap dan sebagainya... Orang pun duk pelik je tengok gelagat aku... Tapi yang bestnye, duduk kat sini, macam-macam gambar aku boleh dapat... Sedar tak sedar, bos hantar SMS suruh balik ofis... Katanya aku curi tulang... Tak tahu kita berhempas pulas kerja... Balik ofis, nasib baik bos suke... Apa tak nye, bawak balik banyak gambar... Tapi esoknye tak pakai satu gambar pun... Herrrmmm.... Terkilan jugak, tapi takpe lah... Gambar2 ni aku boleh simpan buat koleksi...


Model : Canon EOS 40D Date and Time : 2008:07:21 16:24:43
Exposure Time : 1/60 Sec Aperture : 1:2.8
Zoom Length : 200 mmExposureProgram :Manual
ISO Speed : 400 Shutter Speed : 1/60 Sec
Aperture : 2.8Exposure Bias : 0.000
Metering Mode : PatternZoom Length : 200 mm

3 comments:

  1. pelik bos ekau yo..
    suko kt gomba tu tp xnak guno..
    kenapo yoo?? adeh
    sabau laa yo jang.. asal ekau puas ati doh laa

    ReplyDelete
  2. hehehehee... macam tu lah... perkara pelik memang kerap berlaku.... hahahaa.....

    ReplyDelete
  3. apokobondo nyo lah bos ekau tuh takdo jiwo soni holus lonsung kooo????

    ReplyDelete