Thursday, June 25, 2009

PAGI YANG INDAH

Macam biasa setiap kali aku drive kereta, camera mesti ada di sebelah aku... Mana la tau tengah drive ada sesuatu menarik tanpa diduga berlaku depan mata... Macam gambar ni la... Time ni jam pagi... Orang lain duk sibuk nak pegi ofis keje, aku pulak menyelitkan diri di tengah2 jam tu nak balik rumah... Aku keje malam... Tengah duk kusyuk layan jam... Pliiiing...!!! Mata aku tarasa silau... Rupanya matahari yang terbit kat tempat lain, sibuk jer nak pantul2 di cermin bangunan CIMB Jalan Semantan... Silau mata aku... "geram sungguh rasa hati", kata aku dalam hati... Tanpa menghiraukan apa2, sepantas kilat aku terus capai camera Canon 40D aku dan mengambil gambar kejadian yang berlaku... Bukan apa, takut kalau aku terlajak ke depan sikit, aku dah tak dapat view pantulan matahari kat cermin tu... Mungkin pantulan dari dinding... Dinding...??? Apa rasa... ;) Peace...


Model : Canon EOS 40D Date and Time : 2008:08:27 07:37:12
Exposure Time : 1/160 Sec Aperture : 1:8.0
Zoom Length : 32 mm Exposure Program :Manual
ISO Speed : 100 Shutter Speed : 1/125 Sec
Aperture : 8 Exposure Bias : 0.000
Metering Mode : Center average Zoom Length : 32 mm

No comments:

Post a Comment