Thursday, June 25, 2009

MENARA LAMPU...???

Oooooo.... Ini lah menara lampu yang digembar-gembur tu... (agaknya)... Heeerrrmm... Time traffic light merah, baru boleh melilau mata pandang keliling... Kalo tengah drive, aweks tersembam kat tepi jalan pun aku tak nampak...
Herrrmmm.... Tengah duk menunggu traffic light ijau kat simpang nak masuk jalan Yap Kwan Seng dari jalan Tun Razak, aku toleh kanan dan terpampang dimata keindahan awan2 yg kelihatan macam rambut ikal maya (ye kot)... Seperti padang pasir yg pasirnye bergelumbang-bergelumbing (< ade ke perkataan tu...???) membukit-membukau.... Aku terus capai camera yang sentiasa menemani tak kira dimana jua daku berada.... (< tak boleh blah ayat tue...) Dari Zoom Length : 200 mm aku tukar ke Zoom Length : 40 mm....
CekaAakk..!!! (bunyi camera bab kate coleage aku) Dan akhirnye.... Tu lah dia gambar kat atas tu...
Ssssyyyy..... Sebenarnye, tiang tu penyibuk je dalam gambo ni... Tajuk tu nak cover gambar tu jeee... HohohohohoOOooo....

4 comments:

  1. etceli encik potograper,sayer lebey tertarik pada tiang penyibuk tu bkn pada awan ikal maya gelumbang gelembong(bak kata anda la kan),, sbb bapak tinggi nyer tiang dkt sama tinggi ngan KLCC tuuu... walaweyh..

    ReplyDelete
  2. iyeke... hahaaa... sobonanyo den sajo yo amek gomba tiang tu... memang tu niat den... hahahaaa... (dan2 jerk)

    ReplyDelete
  3. weh.. mane ade word cmtu laa..
    tunggang langgang tol ekau punyo BM yo..
    sian cekgu ekau kluo dio baco ni.. aduyai!

    den nk tnyo skit neh..ekau mmg suko ckp nogori yo?? kek mano2 pun ado yoo loghat tu.. wakakkaa

    ReplyDelete
  4. hahhaaa... BM tunggang langgang sebab mase kecik2 dulu cakap bahasa arab... hahahaa...

    ermmm.... mana ada... saya tak suka cakap negeri pun... saya cakap bahasa melayu baku...

    ReplyDelete