Wednesday, June 24, 2009

KEINDAHAN BISEBALIK DEDAUNAN

Gambar ni aku ambik sementara menunggu wife datang jemput aku... Time ni aku baru turun dari studio Al-Jazeera tingkat 60 KLCC bersama Tun Dr. Mahathir... hari ni la aku rase sangat bertuah... Dapat jumpa Tun Mahathir secara dekat... Apa tak nye, naik lift, turun lift dan dapat bergambar dengan Tun Mahathir... Kembang habis hidung aku... Bila dah sampai bawah, hati pun dah happy... Capai camera, ambik gambar apa saja yang aku lihat menarik...


Model : Canon EOS 40D Date and Time : 2008:12:03 22:40:34
Exposure Time : 1/8 Sec Aperture : 1:4.0
Zoom Length : 26 mm Exposure Program : Manual
ISO Speed : 1000 Shutter Speed : 1/8 Sec
Aperture : 4 Exposure Bias : 0.000
Metering Mode : Center average Zoom Length : 26 mm

2 comments:

  1. kembang idong yearkk.. hahaha..
    kalo dapat snap gambor dr.M melambai2 mesra di sebalik dedaunan tersebot,goner erkkk... kembang kempis kempus lar dakk...

    ReplyDelete
  2. hahaaa... nampok gayenye kene lambung tetinggi dulu la Dr.M nak dapat gambo gituu... haahahaa... tak baik... tak kerana dia(dr. m),siapalah kite (malaysia) dimata dunia... lihatlah duniaaa....!!! haaddooiiii.....

    ReplyDelete