Thursday, June 25, 2009

SENJA YANG INDAH

Bila aku tengok je gambar ni, rasa terkilan sangat... Dah lama aku tunggu awan macam ni... Ingat nak ronda sakan satu KL ambik gambar... Tapi apakan daya, time ni aku tengah bercuti dengan wife aku (dia marah tak tulis ), mak mertua, abang dan akak2 ipar aku... kejadian ni berlaku on the way nak balik Temerloh dari Cameron Highland... Kitorang singgah kat Shell Gombak, tepi Karak Highway... Sampai sini, meleleh air liur tengok cantik sangat colour awan... Apa lagi, tanpa membuang masa aku terus capai camera aku... Ni je hasil yang aku dapat... Almaklum la, family wife aku semua ada kat sini... Kenapa la time awan cantik ni tak kena waktu yang sesuai dengan aku... Terkilan sangat sebab aku dah lama menunggu saat2 awan indah sebegini rupa... Tengok la, gambar ni aku cuma ejas brightness dan contrast je guna fotostation pro 4.5... Tak payah nak edit sakan... Arrrghhhh... terkilan nye aku... Kenapa aku tak dapat view yang lagi cantikkkk....!!!!


Model : Canon EOS 40D Date and Time : 2008:11:30 19:11:43
Exposure Time : 1/1 Sec Aperture : 1:22.0
Zoom Length : 37 mm Exposure Program :Manual
ISO Speed : 640 Shutter Speed : 1 Sec
Aperture : 22 Exposure Bias : 0.000
Metering Mode : Center average Zoom Length: 37 mm

4 comments:

  1. cantiikkk.... tapi macam ni tak bleh masuk contest... tak nampak view Kolumpoooo tunggguuuu...... eh...!!! salah skrip mulaakkk... hadduyaaaiiii....!!!

    ReplyDelete
  2. kire ok laa tu..
    dah silau mata den tgk tu haa..
    comei ar.. den suko kaler2 meriah camtu.. :)

    ReplyDelete
  3. time kasih cik mijaahh... tapi sayang kan.... kalau lah dapat view yang lagi gempak... huh...!!!

    ReplyDelete